Dagens Outfit.

Godmorgon alla läsare ! =)
Hoppas allt är bra med er, jag börjar bli mycket bättre även om jag fortfarande är fökyld och har hosta så känner jag att det är bra!.
Idag ska jag till skolan eller ja skola och skola. Tjejerna i min klass ska vara i kyrkans hus klockan 9 till halv 3. Vi ska tydligen ha SET hela dagen..  Men jag är inte säker det är bara vad jag har hört. Så snart kommer väl Zahra och sedan runt halv 9 går vi väl dit.
Nu ska jag gå och göra mig iordning. Men här kommer Dagens Outfit.

Ha en fin dag
Kraaam


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej

Snygg bild jackan var ju kanon på dig men det visste jag ju innan ha en bra dag'

Kram

Maggan

2009-03-16 @ 08:38:56
Postat av: Mamma

Vad fin du är i jackan

kram Mamma

2009-03-16 @ 11:00:23

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0