Ett väldigt sent inlägg, sry =//

Shoo!;)
Imorse ringde Micke, och frågade om han, Ingrid och Sara kunde komma hit idag, och det kunde dom såklart, men jag och mamma skulle ha följt med Jessie och hennes mamma och kollat lite, men det blev inget med det idag...
Men nu är Sara, Ingrid och Micke här, och jag och Sara spelar wii, så jag hinner inte skriva så mycket mer.
Men igår kväll vann ju Magnus på Let¨s Dance, men jag tyckte Laila var mycket bättre mn jaja. ;)
Vem tyckte ni var bäst ?

Ha en bra dag
Kraaaamar


Kommentarer
Postat av: maggan

Det var rätt ATT Magnus vann Hura tack och hej MG

2009-03-28 @ 16:15:55

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0