Förlåt, för ett sent inlägg!

Hej Bloggen!

Idag har jag inte hunnit med att blogga, jag har haft fullt upp hela dagen, =//, har vart i skolan, pluggat och allt det vanliga..
Idag ska jag i alla fall som jag lovat lägga ut bilder på vårt kök, och våra nya mattor.
Igår fick vi dessutom reda på att vår andra fotölj inte kommer förens om typ en månad, för dom hade läst fel och trodde vi bara skulle ha en fotölj... dåligt, men vi får 600 kr tillbaks för det !
Idag på NO.n fick vi hålla på med den där rödkåls drycken, vi fick blanda i lite saker och försöka göra så många olika färger som vi bara kunde, jag fick jobba med Joanna, det gick bra förutom att Joanna råkade hälla ut typ all vätska XD smart ;) hahaha
På idrotten skulle vi spela innebandy, tjejerna mot tjejerna och killarna mot killarna, men när vår lärare hade gått till killarna struntade vi tjejer i att spela, vi var ändå inte så många, vi var 7 som var med tror jag. Sedan när hon märkte att vi inte spelade fick vi spela fotboll, men det var ju lika tråkigt det, hahaha!!
Idag på svenskan så var inte Cissi där utan vi fick ha en vikarie, en som jobbar med lilla gruppen och så, det var nog den värsta lektion jag har haft, hon stod och pratade om känslor och massa skit, hon tror alltid hon har rätt för vi har tydligen alltid fel, enligt henne.... störande... ingen tycket det var roligt hahaha
Efter skolan gick jag hem och pluggade lite.. tråkigt.
Jag ska plugga lite mer nu för jag har läxförhör imorgon, och prov på torsdag och fredag.
Jag kanske hinner blogga i morgon bitti, börjar 9, men jag lovar inget det beror på om ja har mycket tid.
Nu kommer lite bilder i alla fall
Juste föresten, ni som vill ha mer " Dagens Outfit" kan jag bara säga att jag ska försöka bli bättre på det, har bara inte hunnit ta foto, blir nästan alltid sen på morgonen haha


Köksbordet                     Mattan i hallen ;)   Vardagsrummsmattan, man ser inte så bra XD

Ha en bra kväll
Kraaam

Kommentarer
Postat av: Sara

Fint!!!<<3<3

2009-03-06 @ 19:23:03

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0