Första skoldagen...

Heeeej!

Idag var det första dagen efter sportlovet.
Jag kunde knappt sova inatt, jag låg i sängen och försökte sova men jag lyckades inte somna, så jag var pigg när jag skulle gå upp, men jag har vart jätte trött idag...
Idag på NO.n skulle vi göra "trolleridryck" vi fick använda nån rödkål, eller va det heter och sedan koka det, efter det skulle vi filtrera det så vi kunde dricka det, men sedan började Raimo fixa så drycken blev till olika färger. Imorgon ska vi få göra så de blir det olika färger och massa sånt.
Efter lunchen på SO.n fick tjejerna vara md Therese och killarna med Daniel, men bara en halvtimme sen skulle alla gå in till Daniel för vi skulle kolla på en film om Alexander den store, asså den var hur tråkig som helst !!!
Sedan hade vi vår sista hemkunskaps lektion. Vi skulle städa lite och sedan göra chokladsås sedan fick vi glass av vår lärare, Berit. Min och Zahras choklad sås blev jätte god, men det blev jätte mycket över. Alla fick lika stora glass bitar, ungefär i alla fall, men det räckte inte för Emelie utan hon ville ha massa mer och började fjäska för att få mer, haha.
Hon fick faktiskt lite till efter en lååång stund, hon fick även Hannas glass, i alla fall lite av den!
På torsdag har jag SO prov och på fredag har jag NO prov, men jag har inte börjat träna så jag tänkte börja göra det idag, jag ska nog börja nu tror jag så jag slipper göra det sen.

Så vi hörs ikväll
Ha en bra dag
Kraaaam

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej

Det var inte kul att du hadde svårt att sova men så kan det bli ibland hoppas att din prov går bta jag håller tummarna så hårt jag kan

Kramis

Maggan

2009-03-03 @ 12:40:41

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0