Fredag imorgon !

Hej!
Hur har eran dag varit ? Min har vart ganska bra, fast det är väldigt tråkigt att bara vara hemma.
Imorgon är det fredag ( gud va skönt ), och på lördag ska vi fira mamma som fyllde år i måndags. Hoppas jag mår ganska bra i alla fall.
När jag blivit frisk ska jag gå och kolla på en skinn jacka och lite annat som jag vill ha. ;)
Längtar tills jag blir frisk och kan gå ut. Har inte vart ute sen i söndags.
Nu ska jag fixa lite grejer det kanske kommer ett inlägg senare en jag lovar inget.
Ha en bra dag !
Kraaaam


Kommentarer
Postat av: Sara

Stackare:'(

Du blir snart frisk ska du se gmn<3<3<3<3

Skönt med fredaaaag!!!

Längtar till på löööördag;)<3<3<3

2009-03-12 @ 19:01:55

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0