God Morgon!

God Morgon!
Idag är det fredag den 13.e IGEN ??
Och jag är fortfarande inte frisk...
Men något positivt är ju att jag känner att jag börjar bli bättre, det är ju alltid något ! =)
Idag ska jag inte göra något speciellt, bara vara hemma och försöka bli bättre tills imorgon när alla kommer.

Jo juste, min header, man ser inte riktigt vad det ska stå, men jag ska försöka fixa en ny ungefär likadan så man ser. Men det kanske inte blir idag, det kan bli om ett tag ;) Men någon gång här snart ska jag försöka fixa det ;)
Det skulle vara väldigt roligt om ni skrev antilingen ett mail eller kommenterade vad ni tycker är roligt att läsa och lite sånt.
Lite senare idag, eller ikväll tänkte jag lägga in ett inlägg om lite snygga kläder och kanske lite annat ;) ( som jag tycker är snyggt ;) ).
Om ni vill maila kan ni göra det till: [email protected]

Nu ska jag snart ta och äta något
Ha en bra dag!
Kraaam !
Bexx

Här har ni en bild på headern som den ska se ut ;)
Klicka för större bild ;)

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0