God Morgon

Hallo Hallo!

Igår köpte jag inte skorna men jag ska kanske göra det idag. Igår ringde Jessie mig 2 gånger, men jag kunde inte göra nått förens efter 3 så vi träffades klockan 3, då skulle vi gå och handla mat för Jessie skulle bjuda på middag, Jessies mamma följde med och handlade för hon hade pengarna och Jessie köpte en tandborste som hennes mamma glömde så vi fick gå tillbaks och hämta den, det var faktiskt jobbigt ! Sen när vi kom hem började vi göra maten nästan direkt eller ja Jessie började göra maten jag hjälpte henne lite, efter ett tag kom Iza och hennes mamma hem ( Jessies mamma hade gått och hämtat Iza på ett kalas ). Sen var jag tvungen att gå klockan 5 för vi skulle äta och just precis då kom deras mormor för dom skulle också äta. På kvällen efter att vi hade ätit skulle jag möta Mathilda för henens mamma ville se lappen om Egypten så hon ser priset så vi sedan a beställa ( hoppas jag ).
Annars gjorde jag ingenting igår.

idag börjar jag halv 9, så jag ska snart göra mig iordning.
Kommer med ett Dagens Outfit inlägg innan jag går .
Kram

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0