Hemma från skolan..

Hej!
Förlåt för att det inte blir så många uppdateringar just nu, det är för jag är sjuk och inte orkar vara inne så mycket, får ont i ögonen och så. Det har inte direkt blivit bättre, är fortfarande jätte förkyld och nu har den där jobbiga hostan kommit =//
Jag tror jag ska vara hemma imorgon med och sen kanske ja går till skolan på torsdag. =)
Hur är det med er ??

Det kom 18 st från mammas jobb hit igår även Ingrid och mormor och Sigrid kom.
Vi skulle ha gått ut och ätit men eftersom jag inte mår bra så tar vi det en annan dag.
På lördag ska vi fira mamma med några, hoppas jag är bra tills dess.
Mormor, Maggan, Johan, Sara, Ingrid, Micke, Roffe och Gun kommer så jag hoppas verkligen inte att vi behöver ställa in det pga att jag är sjuk :(

Jag får se om det blir något mer inlägg ikväll ;)
Fortsätt att läsa min blogg, även om det inte blir så många inlägg just nu men så fort jag har blivit bättre kommer det flera inlägg =)
´
Ha en bra dag !
Kraaam

Kommentarer
Postat av: maggan

Hej igen

Jag hoppas att du blir frisk tills på lördag jag håller tummarna så att vi kan fira din mamma igen

krya på dig kramar

Moster

2009-03-10 @ 14:06:49
Postat av: Frida Kaulitz ;)

Krya på dig gmn <333

håller på att bli sjuk :( :(

<3333

2009-03-10 @ 18:40:01
Postat av: Sara

Krya på dig älsk<3<3<3Ses på Lördag!<3

2009-03-11 @ 13:51:54

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0