Hos Jessie <3

Hej !
Idag har jag inte hunnit blogga !  sorry
Idag väckte mamma mig klockan 9 för jag skulle följa med henne för att hämta bröd vi skulle hämta det innan elva så jag var jätte trött, imorse märkte jag att jag börjar få ont i halsen =// och nu har jag fått mycket mer ont :(
I alla fall, efter att jag och mamma hade kommit hem så ringde jag till Jessie, som jag skulle göra, hon skulle tona sitt hår och jag skulle vara med henne, hon blev jätte fin, lägger upp lite bilder senare i inlägget ;)
Jag hade jätte roligt med Jessie, när det var ungefär en halvtimme kvar tills jag var tvungen att gå kom Jessies lillasyster Iza och var med oss, tog några bilder på dom, dom är jätte söta tillsammans !
Juste, jag filmade när Jessie sjöng jag kanske lägger in ett inlägg sen så ni kan höra, om det funkar. ;)

Här kommer i alla fall lite bilder ;) Klicka på dom om ni vill ha dom större
 
Kolla vad fin hon blev<3       ILY <3                  Du e finast <3     Jag tog bilden på finaste <3
              

Jag och min älskade bästa kompis och syster ;) (nästan)


Kolla vad söta !! <3<3


Iza ;)                           Pose ;)                        Söta<3       Iza står på Jessies rygg ;)



Ha en bra kväll
Kraaam
Bexx

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina tillsammans:D<3<3<3<3<3<3<3

2009-03-07 @ 18:56:39
Postat av: Frida Kaulitz ;)

stackare, håller oxå på att bli sjuk :( har as ont i halsen :(



men va kul att ni hade roligt :)

älskar dig <3<3<3

2009-03-07 @ 19:00:55
Postat av: ziina//

åh , älskar tröjan , och gulliga bilder ! :D

2009-03-10 @ 22:15:14
URL: http://lillabrunetten.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vem är lilla flickan ? Har du en lillasyster ! :O Har jag missat det !? xd

2009-03-19 @ 18:31:49
URL: http://jennilish.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0