Ikväll är det föreställning

Heej!
Jag har precis kommit hem, och nu sitter jag och gör lite läxa, jag hinner inte blogga så mycket idag eftersom jag ska göra läxorna nu, och sedan ikväll så är det öppet hus på skolan så jag ska ju dansa, så jag kommer inte hem förens kanske halv 9. Så detta blir det enda inläget idag, men imorgon börjar jag 9 så då kan jag kanske hinna blogga lite på morgonen. Jag hinner inte heller lägga in några bilder så det får bli imorgon. Neej, nu måste jag plugga
Ha en bra dag
Massa Kramar
Bexx ;)<3

Jag bjuder på den här bilden ;)

Kommentarer
Postat av: Frida Kaulitz ;)

ÄLSKAR BILDEN <3333

2009-03-24 @ 16:06:22
Postat av: maggan

Snygg bild kram och ha en bra kväll kramis Maggan

2009-03-24 @ 19:05:39
Postat av: går i din klass gissa vem?<3

snygga bilder du har lagt in <3<3<3

2009-03-25 @ 20:13:15

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0