Jag failade!!

Hej !
Hoppas ni har haft en bra dag !
Det har i alla fall jag, omman bortser från NO provet som gick helt FAIL !, jag misslyckades totalt, nästan inget av det som Raimo sa igår som var viktigast kom, har lurade oss !! Man måste få 8/25 för att få godkännt och jag är tveksam om jag ens kommer få det, det gick verkligen jätte dåligt !!, de gick ganska bra på engelska och tyska förhöret. På tyskan fick vi spela ett jätte tråkigt spel, men eftersom Beste gick hem vid lunch så fick jag spela med Jessie <3 Hon vann första gången sen vann jag ;). Daniela gick också hem, de mådde dåligt så hoppas de mår bra på måndag i alla fall, krya på er!
Efter skolan åkte jag hem till mormor, Maggan var där också vi skulle fixa en sak till mamma, men det kan jag inte skriva här eftersom mamma läser bloggen ;)
Ikväll ska jag inte göra något speciellt, och imorgon ska jag först följa med mamma och hämta nått bröd eller nått sedan ska jag vara med Jessie ;),

Dagens Outfit kommer senare ;)
Kraaam
bexx

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0