Lördag ! ;)

God Morgon!
Är allt bra med er ? =)
Jag börjar bli bättre, så jag är nog snart helt frisk! sköönt.
Idag då så kommer ju alla och ska fira mamma, det blir mysit =) Vad ska ni göra i helgen ?
Jag ska försöka få tid att hinna sätta ihop några kläder och lite annat också, men nu först ska jag gå och tvätta håret, sminka mig, platta håret och lite så. Det kommer kanske ta ett tag innan jag lägger upp det men jag ska försöka fixa det så fort som möjligt.
Nu ska jag gå och fixa mig, så vi hörs senare
Ha en bra dag och helg
Puss
Bexx

( Bilder kommer senare )


Kommentarer
Postat av: Alexandra De la paz

villken fin blogg!=)Hur mår du då?:)

Kram

2009-03-15 @ 13:14:35
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Postat av: Alexandra De la paz

sv:AA TH fur immer<3



Hoppas du kryar på dig<3=)



Kram

2009-03-15 @ 13:22:07
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0