SET

Heeej!!
Idag när kom vi till kyrkans hus så kom det en tjej ut och sa att dom trodde att vi skulle vara där klockan 10, och då var klockan bara 9. Våra lärare hade sagt fel, men vi fick börja vid 9 i alla fall. Vi fick göra massa SET övningar, lekar och lite annat. Det var ganska roligt,  sedan fick vi lunch där vi fick kycklinggratäng, de va ganska gott =).
Sedan gjorde vi några övningar till och sedan fick vi sluta klockan kvart i 1, då gick jag till kicks och köpte puder och sminkborttagning.
Nu är jag hemma och Zahra är här.
Lägger upp inlägg senare
Kraaam.

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0