Skoldagen

Heejsan!

Idag började vi skolan halv 9, och Zahra och Joanna var ovänner med Camila, och Camila med dom XD. Jag vet att dom inte klarar av att vara ovänner så jag tänkte : Innan dagen är slut är de vänner igen, och vet ni ? På andra lektionen blev de vänner igen... oväntat ?? haha nej, men det var bra och skönt att de blev vänner igen =)
På svenskan fick vi fortsätta att se filmen som vi såg förra veckan på idrotten, den hette Vikarien... det var en dansk barnskräck film, är det någon som har sätt den ?  Efter lunch hade vi SO, det var verkligen jäääätte tråkigt, vi skulle skriva om Julius Caesar, jag blev väldigt uttråkad.. Men sedan hade vi syslöjd och då fortsatte jag, Emelie och Zahra med våra linnen, så nu har vi klippt ut tyget så vi ska börja sy nästa gång. Vår slöjd lärare var snäll och släppte oss lite tidigare så vi skulle hinna med vår 24 buss.. :D
Efter skolan gick jag och Zahra till centrum, där handlade jag lite saker, jag lägger upp det i ett litet senare inlägg;)

Ha en bra kväll
kraaamar
( Bilden e gammal )


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0