Stan med Mathilda <3<3

Heej!
Idag var jag med Mathilda i stan, jag hittade ett par skor men jag köpte dom inte men jag ska antagligen köpa dom imorgon. Jag och Mathilda gick in på Apollo, Ving och Fritidsresor eftersom vi ska åka utomlands i sommar tillsammans. Det var jätte lång kö inne på ving men sen när vi väl kom fram frågade vi hur mycket allt skulle kosta om man skulle åka till Egypten och det skulle bli runt 15 000 kr per familj ( mig och min mamma ) för hotell, flyg, mat på flyget, frukost, middag och alla försäkringar så det var ganska billigt ändå. Min mamma tyckte att det var ganska bra pris, i en vecka, så det blir nog att vi åker dit, lägger in lite bilder på hotellet sen.

Här kommer lite bilder på mig och Mathilda <3

Vi prova massa kläder vi tycket va fula/ roliga och lite annat ;)


Och denna ;) haha


Kraaaaam Bexx

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0