Vart i stan =)

Shoo!
Hur är det med er ? Med mig är det bara bra. Idag på morgonen så kom inte Raimo vi hade matte som första lektion men han kom inte så Ronny som brukar hjälpa till gick runt och letade men vi hittade inte honom, så vi hade ingen lektion men sen efter en halvtimme bestämde Ronny att han skulle ha oss i stället och sedan kom vår biträdande rektor och hjälpte till också, men ingen visste vart Raimo var, så vi blev oroliga och trodde att det hade hänt honom något, men efter ett tag kom Hubbe ( träslöjdslärare ) in och sa att han var på väg. Men han kom inte tll vår lektion men vi såg honom senare på dagen. Eftersom idrottshallen var upptagen idag så hade vi ingen idrott utan vi fick kolla på film, jag kommer inte ihåg vad den hette, det var någon film från Danmark eller något. haha.
Eftersom vi var iskolan på öppet hus i tisdags så fick vi ledigt på elevens val idag så jag skulle ha åkt till stan med Camila men hon hade inga pengar och hon skulle inte ha fått det förens vid 4, så vi sket i det, men jag ville ändå åka in så jag och Jessie åkte in, men vi var inte där så länge för hon skulle till sin pappas jobb sen, men det var roligt =)<3
Annars har det inte hänt så mycket idag.
Hoppas eran dag har vart bra
Kraaaamar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rolig dag låter det som!<3<3<3

2009-03-26 @ 19:31:17

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0