Gårdagen

Heeej!!!
Igår när jag skulle logga in på min mosters dator så funkade det inte =//, allting stannade så jag kunde inte logga in och skriva.
Men jag träffade i alla fall Elin, det var jätte roligt, det var ju ändå över 2 år se vi sist träffades =//.  vi gick runt i 2 timmar tror jag och bara pratade, mysigt!.
Sedan vid halv 9 åkte vi hem, jaa, sen gjorde vi inget mer..
Idag har jag vart i centrum, lägger ut ett inlägg lite senare på vad jag köpte. Annars ska jag inte göra någonting idag..
Imorgon är det studie dag i skolan så vi är lediga och jag ska till frisören, ska klippa topparna och sedan kanske hon ska fixa mitt hår så det blir lite ljusare, men vi får se.. ;)

Elin på bilden <3 <3


Vi hörs senare
kraaam

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0