God Morgon

Hej!
Idag är den äntligen fredag, va sköönt!, helg igen, och sedan kan man säga att det bara är en vecka kvar av skolan, för veckan efter det är det inga lektioner, utan då är det ju städdag, och att man ska göra massa roliga saker.
Idag blir det nog en ganska bra fredag. Först blir det skola då, som är tråkig, men jag har för mig att det var nån basket match mellan 9.orna och lärarna, och vi andra ska kolla på tror jag, så då slipper vi typ NO :). Slutar väl runt 2 idag tror jag då ska jag och Camila in till stan, som sagt, de blir roligt. Och sedan ikväll så ska jag antagligen hem till Emelie på middag, mysigt ♥
Ska ni hitta på något trevligt idag ? :)

Glömsk som jag är så har jag inte kommit ihåg att ladda min kamera ännu, men ska försöka komma ihåg det idag, så det blir Dagens Outfit från mobil kameran igen ;) Hoppas det duger.Lägger in det senare ;).  Idag är det även dags för Bexx Tipsar, skulle vara roligt om ni mailade eller skickade en kommentar till mig om vad ni skulle vilja att jag tipsade om. Ni som mailar kan maila till:    [email protected]
Ha en bra dag
Puss & Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra skoldag och en Sköööön helg

kramis //Moster

2009-05-29 @ 08:11:22
Postat av: ida

varsågod! :) jo det är bra, packar lite å så, dd? :D

2009-05-29 @ 14:19:54
URL: http://iidasundstrm.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0