God Morgon!

Idag har man studiedag men ändå måste man ställa klockan och gå upp vid 9, för att man ska till frissan vid kvar i 12. Jobbigt, men sånt är livet.. Jag ska väl gå om en timma, sedan måste jag hem och plugga, har tyska läxa tills imorgon och på fredag har jag ett stort engelska prov, har inte ens börjat att kolla på det . Om jag orkar sen också kanske jag städar lite i mitt rum, men vi får se.
Idag regnar det också, eller det har gjort och det kommer säkert börja snart igen, det är inte så fint väder som det har vart nu, men regn är väl bra det också..
nä nu ska jag fixa lite frukost,
vi hörs senare
puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med läxläsningen

Mamma

2009-05-04 @ 10:33:49
Postat av: Nikolina

åh vill också ha studie dag!

2009-05-04 @ 12:06:46
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0