hem till moster

Hejsan!
Idag ska jag hem till min moster, så det blir antagligen inte så mycket bilder, kanske att jag hittar någon.
Snart ska Sara åka hem också =//  tråkigt, men vi har haft det jätte bra och roligt !:D
Vad ska ni göra idag ?
Som ni kanske märker så byter jag header ganska ofta, men det är för att jag tröttnar på den andra, och då gör jag en ny, jag håller också på att lära mig lite mer om bloggen så jag kan fixa lite annat, vi får se om jag lyckas med det .
nu ska vi snart hem till moster, jag skriver mer där
Puss & kram
/ Bexx

Kommentarer
Postat av: maggan

kul att du kommer och hälsar på din Moster i dag

Stor Kramis

Moster Maggan

Ps snygga blider på en snygg tjej

2009-05-02 @ 12:38:09

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0