Hemma hos moster

Tjeena !
Nu är jag hemma hos moster, och vi har nyss fikat, här har jag ju inga bilder menmen, jag kanske kan hitta någon eller ta någon annan från min blogg.
Ska kanske även träffa Elin som jag inte har träffat på över 2 år, hon bor mittimot min moster, så vi kanske ska träffas ikväll men det är inte säkert det beror på om jag fortfarande är här när hon kommer hem, men jag hoppas det för det vore roligt, sist gick jag ju i 5.an när vi träffades och hon gick i 6.an. Så det var ett tag sen, om jag inte minns fel så var det på påsklovet också..

Jag tycker även att ni ska läsa Saras blogg, hon skapade en idag!
www.sarrepettersson.blogg.se

Vi hörs senare
Kraaaam


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för reklamen;)<3

Saknar dej redan<3

Ily<3 ses på msn<3

2009-05-02 @ 18:19:12
URL: http://sarrepettersson.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0