klar med allt

Hejsan !
Hoppas ni har haft en bra dag!
Själv har jag haft en bra dag, har vart hos mormor och sedan städade jag mitt rum, så nu är det jätte fint. Imorgon är det skola igen, börjar 9 så jag kanske hinner skriva imorgon bitti. har inte så mcyket att skriva idag eftersom det inte hänt mycket..
Så det känns ganska onödigt att sitta här och försöka komma på nått. 
Jag skriver imorgon, kanske något mer ikväll om jag kommer på något roligt jag ska skriva om.
Juste, imorgon är det fredag, det betdyer " Bexx Tipsar" .
Hoppas ni får en bra kväll
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Min msn funkar nt:( Den är konstig så vi får skriva på bdb;)

2009-05-14 @ 19:18:13
Postat av: amanda

SV: jo jag mår också bra!, hitta på ikväll? :)

2009-05-14 @ 19:27:33
URL: http://jagmanda.blogg.se/
Postat av: amanda

SV: jag ska snart äta sen ska jag kolla lite på tv!

Tack :)

2009-05-14 @ 19:38:01
URL: http://jagmanda.blogg.se/
Postat av: amanda

SV: haha okej men vet du va som går på tv? :)

2009-05-14 @ 19:54:02
URL: http://jagmanda.blogg.se/
Postat av: Moster Maggan

Ha en bra fredag och en bra helg i går var du riktigt i städtagen både hos Moromor och hemma hos dig du är duktig du

Stor kramis

Moster//M

2009-05-15 @ 06:18:53

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0