Prov imorgon ! :O

Hej!
Idag har det vart en vanlig skoldag bara, tråkig som vanligt..=//
Har haft ont idag i min arm, vid blodådrorna, så jag fick åka hem och hämta en tablett vid lunch för att skolsyster inte var i skolan och skolan får inte ge ut tabletter.. men Zahra följde med mig hem och hämtade, vi sa det till vår mentor och till Daniel som vi skulle ha, så han visste varför vi skulle komma sent. Vi kom 30 min sent.. menmen det gjorde inget eftersom han visste vart vi var. tabletten hjälpte inte, så vet inte riktigt vad jag ska göra nu =/
Imorgon är det engelska provet.., måste plugga snart på det så jag inte misslyckas helt ;)
Önska mig lycka till ? :)..

Vi hörs imorgon
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nikolina

hehe söt du är babe! :D haha nej tog bort min här om dagen ;) jag mår prima, är ensam hemma och lyssnar på as sköna låtar :D

2009-05-07 @ 19:13:30
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: K a r o l i n a ♥

Tack så jättemycket :) <3

2009-05-07 @ 20:40:13
URL: http://hapiface.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lycka till på provet , du fixar det som vanligt

puss kram Mamma

2009-05-08 @ 07:10:35
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Va tycker du om nya designen? :-)Kika in...

2009-05-08 @ 12:45:50
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0