bio mys

Hej allihopa!

Hoppas ni mår bra ! Sjävl mår jag toppen!
Kom hem från bion för ett tag sedan.

Jag mötte upp Jessie vid centrum och sedan åkte vi in till t-centralen och gick till bion och satte oss där och väntade på Dominika. Hon kom efter ett tag, så då hämtade vi biljetterna och sedan gick vi till donken, sen så var den 20 minuter kvar så vi började dra tillbaks till bion där vi skulle handla popcorn, choklad, och dricka.
sen började flimen 15.10, eller det var ju bioreklam först, grymt jobbigt, men det är de värt för New Moon är sjukt bra !! Det är ju andra jag ser den, men jag skulle kunna se den hur många gånger till som helst !
Filmen är 2 timmar och 11 minuter lång, så filmen var slut runt halv 6, så då sa vi hejdå till Dominika som skulle hem, och sedan så åkte jag och Jessie hem.

det var en jätte mysig dag ! :)
med bästa vän och Dominika, för er som undrar så är Dominika jessies brors gamla tjej, och hon är 29, men man skulle inte kunna tro att hon är 29.

men vi hörs
puss&kraaam


Kommentarer
Postat av: Ciiz

njaa ingeting alls :D ba tare lungt.

2009-11-29 @ 19:24:11
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: bennifer

ahh okejokej :)

själv föredrar jag H&M

2009-11-29 @ 19:31:00
URL: http://benniferphilmon.blogg.se/
Postat av: jessie

Haha jesies brochas gammla tjej.,, komplicerat.Shes my solemate.

2009-11-29 @ 19:57:38
URL: http://jessysilfving.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0