biooo

Heeej!!
Ska möta upp Jessie om typ en timma, sen så drar vi till hötorget och träffar Dominika.
Vi ska ju gå och se New Moon, det är andra gången för mig, men den är så sjukt bra att man inte kan sluta att se den, jag skulle kunna gå och se den varje dag men då skulle jag inte ha några pengar kvar efter ett tag, men jag kommer helt klart att köpa den när den kommer ut ! :)

igår var ju min farbror och faster här, det var jätte trevligt, dom har redan avslöjat vad jag ska få när jag fyller år i februari, men det får ni inte veta fören jag får d.

jag kommer inte skriva något mer fören ikväll när jag kommer hem från bion.
Så vi hörs då
puss&kram


Kommentarer
Postat av: Mollie; fotobloggen

Fina du! :D

2009-12-04 @ 17:39:48
URL: http://rosafisk.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0