farbror & faster

Heej!

idag kommer min farbror och faster hit, dom kommer vid typ halv 5.
Har precis kommit hem, har vart hos mormor ett tag.

jo igår, var jag ju med Jessie, vi firade att hon fick börja i min klass, det får hon göra om en vecka, det ska bli jätte kul.
Så vi gjorde tårta, den blev jätte fin, och god :) bild kommer senare. sen så stannade jag där och kollade på idol.

jo imorgon så ska jag på bio med jessie och domi, vi ska se new moon, jag har ju redan sett den men den är så sjukt bra så jag ska se den igen, haha

men vi hörs
pussheej


Kommentarer
Postat av: Jessie

Ska jag NOG? dU SKA med på bio i morgon. :) love ya

2009-11-28 @ 15:02:44
URL: http://jessysilfving.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0