" Jag saknar dig "

Heeej!
Kom hem för ett tag sedan, har ju vart i Vällingby, Nicklas var så gryyyyymt bra, han är helt klart BÄST !!
jag filmade men jag lägger inte upp det idag, orkar inte lägga in och fixa det just nu, är helt slut, och typ helt borta..

Ialf, efter att alla sjungit så var det signering, jag & Jessie stod ganska långt fram :)
Nicklas satt först, han kände igen mig, han kollade på mig as mycket när jag stod i kön, sedan när jag kom fram så fick jag skivan signerad och så fick jag en kram, egentligen fick dom typ inte krama folk, men Nicklas kramade mig, och när jag kramade honom ja ba: " Jag saknar dig " han ba: " Jag saknar dig med " . Jag höll på dö !!
sedan gick jag vidare till dom andra, det var många som kände igen mig och Reza ba: " Snygg jacka " till mig :)

Men ialf nu orkar jag inte skriva, sitter och lyssnar på Idol skivan, just nu
Black Hole Sun med Nicklas :D bästa låten på skivan <3

Men vi hörs imorgon
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att dom känner igen dig, och att Niklas saknar dig, du är ju bara bäst

Kram Mamma

2009-11-19 @ 07:19:25
Postat av: Emma

Visste du att Twilight huset som Edward Cullen och hans familj bor i är till Salu?? Det visste inte jag! Läs om det i min blogg!

________



Hej sötnos!

allt bra ? :)



Puss

2009-11-19 @ 14:03:36
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0