julkalendern

Heej!
Imorgon är det första december och då börjar julkalendern, iår heter den " superhjältejul "
Hmm, undra hur den kommer bli. Förra året kollade jag inte en enda gång, får se om jag gör det iår.

men jag tänkte fråga er:

- Vad tror ni om julkalendern?
- Vilken julkalender tycker ni har vart bäst?

Själv svarar jag:
- Ja vet inte riktigt, jag tror inte jag kommer tycka den är jätte bra, jag tycker att julkalendrarna blir mindre " juliga " nu, det är lite synd, men vi får se, kanske ändrar mig.
- Den bästa är nog " Julens hjältar ",  :)

puss&kram

Årets julkalender "superhjältejul"   Bästa julkalendern enligt mig "julens hjältar"

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv:

Tack =) Mår mkt bättre nu!<3

Vi ses på Fredag =)<3

Okej ;) Ska med Agnes på Lördag typ så jag har "redan" handlat då =(<3

okej, ska se om jag kommer på nåt att köpa =P

typ pengar och L.A Gigolo på DVD och SÅKLART New Moon!<3

2009-12-01 @ 17:51:03
URL: http://mikaelasaraa.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0