skriver om ingenting

hejhej

har inte gjort nått speciellt idag. vart i skolan som vanligt och så. sitter just nu och fixar lite, laddar upp ett videoinlägg som jag, jessie och zahra spelade in idag, det blev väldigt flummigt, lägger upp det på bloggen snart, när det har laddat klart.

fick VG på mitt fysik prov, det kändes bra, eftersom jag inte trodde att jag skulle klara det, eller ialf bara få ett G. Imorgon är det skola, efter skolan blir de väl hem och plugga tyska, har nämligen tyska prov på fredag, jobbigt!

jo, jag och mina kompisar kommer nog göra nått videoinlägg vissa dagar, som jag kommer lägga upp, så det blir kul, tror jag ? XD

jag ska ju få en ny design också, men hon som ska göra den har inte börjat än, men snart så, och då blir det som sagt lite ändringar också. nu sitter jag bara här och skriver om ingenting för jag har verkligen jätte tråkigt, sitter och väntar på att videoinlägget ska ladda klart så därför blir det bara att jag skriver om typ ingenting. hahah kul att läsa för er.

men aja nu ska jag sluta att skriva, men snart kommer ett väldigt flummigt videoinlägg, så vi hörs

'pusshej



Kommentarer
Postat av: Em

fin bild:D

2009-11-23 @ 22:08:56
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0