Gooodmoorniiing <3

Är det bra med er idag? Själv är det bara bra ! Idag ska jag nog träffa Louise och hennes kompisar, jag har typ känt Louise i 2 och ett halvt år, men har inte träffat henne, så det blir första gången idag, det ska bli jätte kul :D
Men lite konstigt, för dom är 3 och så kommer jag lixom helt ensam, menmen, det blir nog kul.
Så nu ska jag gå och fixa mig och sen så drar jag väl in till stan och möter upp dom. Så jag uppdaterar inte förens ikväll eller när jag kommer hem :)

Ni får ha en jätte bra dag
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: TheFashions

Vad kul! :) ♥

2009-10-27 @ 13:09:20
URL: http://thefashions.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jaha okej jag förstår, men du ska tänkte posetivt du har ialla fall varit på Idol och sett din sötnos:)

Jag var själv där förra året tyckte att det var skit kul, men tyvärr blev jag lite ledsen att jag inte fick Alice aoutograf...

2009-10-27 @ 13:32:30
URL: http://busbettan.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0