Gooodmoorniiing <3

Idag är det torsdag :D härligt.
Imorgon är det fredag, gud va skönt, fast man har fullt upp imorgon, först skola sen drar man direkt till Nacka och idol, och står där utanför och köar till 6 då man får gå in sen är det bara att vänta där inne till kvart över 7 tills man får gå in och sätta sig och sen vänta till 8 då det börjar. Men d är värt väntan.

Juste har ett till video klipp från i lördags, när vi var på idol hotellet.
Jag lägger upp det i ett annat inlägg, så ni får se haha xd
Vi hörs snart, puss


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0