det blev inge stan idag XD

Hallå där !
Vilket sent inlägg det blev nu, tänkte skriva lite tidigare men glömde bort det.
Är allt bra med er idag? Själv mår jag jag bara bra! ^^

Det blev inge stan idag, vaknade typ halv 11, sen så orkade jag inte åka in, men jag ska följa med min moster in till stan på onsdag, så då kanske jag kollar lite.
Men jag var i centrum och kollade lite, köpte ett vanligt svart bas linne, dom har inte så mycket här i centrum, så det blir nog bättre när man kommer in till stan ;)

Juste igår kväll så kom Sara & Ingrid hit ett tag, dom kom vid 9 & stannade typ till 11, det var kul att träffa dom :)
Jag bloggar ju åt Sara på hennes blogg fortfarande så kika gärna in där..
Http://SarrePettersson.blogg.se

Men vi hörs senare
Puss

Sara hemma hos mej igår <333 söt<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: vsg sötnos:D



Föresten, kika gärna in på min bloppis :D

2009-09-06 @ 15:52:41
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: jo jag har haft en bra dag:) sj då?:D

2009-09-06 @ 15:53:08
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: bella

tack så mkt sötis! :)

hur mår du idag då ? :D

2009-09-06 @ 16:31:34
URL: http://isabellamansson.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0