Föörlåååt !

Heej ♥
Och förlåt för min jätte dåliga uppdatering idag och igår. Var med Jessie till typ halv 8, sen följde jag med henne en bit, sedan pluggade jag till NO.n :)
Idag har det vart en vanlig skoldag, med vanliga tråkiga lektioner, vi hade kom ikapp på elevens val, och nä vi hade det och när Agneta vår lärare skulle kolla upp en sak, så blev det värsta stora fajten, men går inte in mer på det.
Vi fick sluta lite tidigare för att hinna med bussen, så jag och Zahra gick ganska lungt, men sen så såg vi att bussen stod där, och då började Markus och Mike springa XD, precis när buss chafören stängde men han öppnade så jag och Zahra började springa också, så vi hann. :) Tur !!

Emelie, som typ inte syns XD, Tess och jag i bakgrunden XD hade as kul på bilden XD


Tess <3


Puss <33

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

så bra :D

2009-09-04 @ 21:22:31
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0