Go´Morron

Tjeenare !

Hur mår ni idag? Själv mår jag toppen!
Idag ska jag hem till min moster, det ska bli kul, ska ni hitta på och göra nått roligt idag?
Men tnkte ta och svara på kommentarer som jag inte gjort på typ 3 dagar nu xD, så det blir lite att göra nu.

Eftersom jag ska hem till min moster idag, så blir det inte så där jätte mycket uppdatering, inte för att det har vart det på senaste tiden, men jag ska verkligen försöka bli bättre på det.
Men det är så mycket iskolan, nästa vecka har jag matte prov och tyska prov, men jag ska försöka bli bättre.

Jo fressten, så är jag jätte glad att jag fått ny design nu, jag tycker i alla fall att den blev as snygg !  ^^

Vi hörs senare
Puss & Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Maeta Greta

hejsan min vän

Det blir kul att träffas i dag din nya design var mycket snygg

ha det bra tills vi ses

Kram

Maggan

2009-09-26 @ 11:20:37

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0