hinner inte, måste plugga =/

Heej!
Är fortfarande med Jessie, vi har pluggat och spelat sims 3, men hon ska dra snart =/
Måste plugga lite mer så jag kan NO.n tills imorgon så jag kommer inte kunna svara på era kommentarer idag, men jag gör det imorgon, på kvällen, Slutar typ halv 4 ... har 3 läxor till fredag också jag måste göra XD
Så jag bloggar mer imorgon kväll, svarar även på era kommentarer då.

Juste, jag blev så glad asså att TH kommer till Sverige, jag vet det är för intervjuer och så men asså dom kommer ju till Sverige, jag blev så glad att jag fick ont i huvet xD. Förhoppningsvis kommer dom snart hit och har signering och konsert ! ^^ Jag längtar!! hehe

Men vi hörs sen
Puss


Kommentarer
Postat av: linah

plugga är inget vidare asså ;s

2009-09-02 @ 20:25:01
URL: http://ropez.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: okej :D

Jag svarar också på kommentarer <33

2009-09-02 @ 21:32:23
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: petra

Sv; haha ja jo så är det ju, man måste tänka till lite :)

2009-09-02 @ 21:56:45
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: Maggan

Vilken lycka att dom kommer hit nästa vecka

det är något att fira min vän

Ha en bra kväll med läxläsning

Stor bamse kram

Maggan

2009-09-03 @ 17:11:13

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0