Designen är på plats!

Nu är designen på plats, tycker det blev helt okej, faktiskt! dock så är jag inte riktigt klar med allt, ska finslipa lite, men det gör jag inte nu.
Imorgon ska jag som sagt till Västerås! Där Nicklas & Robin kommer att vara. Det är ett disco som jag ska på där dom är. Det blir även att träffa några från idolgänget, eftersom det är några som ska dit och se dom, det ska bli super kul!
Vet inte om jag tar med mig min dator imorgon, om jag gör det så uppdaterar jag under tågresan & när jag kommit fram annars så hörs vi inte förens på söndag.
Nu blir det tv för min del, talang 2010! Ni får ha en trevlig fredags kväll & en jätte bra helg så hörs vi!



- Bexx

Kommentarer
Postat av: Nellie

Du vilken fin blogg! Kolla in min ;)

2010-04-10 @ 10:27:27
URL: http://thenellie.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0