Sitter hos Sara

Sitter just nu hos Sara, har vart och shoppat, Lägger upp de sen, som Då får ni även sminktips Jag har Lovat män jag haft ha rinte tid. Igår var jag med Jessie hela dagen.
Men ikväll När jag kommer hem från Sara så ska jag äta och sen Måste jag Rensa i min garderob, har för mycket kläder som jag Int Använder Längre, men sedan efter det så lovar jag Att Uppdatera.

Uppdatering:

- Fredagens låånga Resa
- Fredags kväll hos Jessie
- Lördagen med Jessie
- Söndagens shopping
- Träffat Sara
- 3 sminktips


Jag har jätte Uppdatera Mycket att.
Men de kommer ikväll
hörs då.

- Bexx

bild på Sara

Kommentarer
Postat av: isabell

vad göru då:)?

2010-01-17 @ 17:10:37
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: Neha

Söt topp eller vad det är:D

2010-01-19 @ 03:22:51
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0