Dålig uppdatering, de närmsta dagarna..

Håller på att göra om i mitt rum, har stött på lite olika problem, vilket gjort att det kommer ta längre tid än väntat.. vilket också leder till.. - mindre bloggtid.
Det är alltså pga detta som det knappt är någon uppdatering här just nu, det blir så mycket med att dra fram massa sladdar och hitta allting när man ska göra om... självklart kommer jag blogga då jag sitter vid datorn, och har internet, och tid.. dock är det inte så ofta. Men när allting blivit klart så kommer jag börja blogga lite oftare igen.
Imorgon kommer jag att åka iväg till fjäderholmarna med min moster. Nästa vecka kommer jag också att åka iväg, då till tranås, vi ska nämligen på 90 (60 + 30) års fest! Där har vi vår släkt så vi åker ner över helgen (fredag-söndag). Vilket kommer göra att det inte blir någon uppdatering då heller.
Men som sagt så kommer jag att börja blogga igen, med lite roligare inlägg än dom som är just nu.. så ni får hålla ut.
Tills vidare - ha det jätte bra!
- Rebecca


Kommentarer
Postat av: Helén

Va kul det ska bli att ses allihop!!!! Välkomna välkomna! kram

2010-07-14 @ 20:04:47

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0