Fjäderholmarna

Har vart på fjäderholmarna idag med Jessie. Det var mycket trevligt och härligt! Sola, bada.. eller okej, jag badade inte för det var is kallt i vattnet men doppade i alla fall benen, mer än så blev det inte denna gång.
Låg o sola i en och en halv timma, men har redan bränt mig, röd som en tomat! Vi gick och tog en glass också, men fan va dyra dom är! En liten bägare kostade 20 kronor, och en dricka 25.. det sved i plånboken!
Åkte hem med halv fyra båten, efter en mycket skön och härlig dag ute på fjäderholmarna! Det blir säkerligen fler resor dit under sommaren!
Bilder kommer senare..
När jag kommer hem så har jag fått 4 bio biljetter, vann tydligen 2 tävligar! haha jag som aldrig har tur!

Men nu ska jag gå och hämta ett paket ifrån posten. Är nog mina shorts som jag beställt!
Imorgon blir det eclipse, med Sara och Jessie!

Nu ska jag ut i värmen igen! Vi hörs
- Rebecca

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0