Home sweet home

Nu är jag hemma. Eller ja, jag kom hem i söndags. Det har vart jätte roligt, hade jätte trevligt nere i Tranås hos släkten! 
Under fredagen, dagen då vi kom ner så åkte vi på kvällen till Rolf och Gunbritt, åt middag. på lördagen var då 90 års kalaset. Det var väldigt trevligt, var runt 45 personen. Det regna, åska och blixtra rätt kraftigt när vi satt ute och åt, ovädret höll på rätt så länge. Men det var jätte trevligt ändå.
På söndagen så ringde vi Stina och Fredrik, och så åkte vi dit ett tag innan dom sedan körde oss till tåget som gick kvart i 2. Vi fick byta tåg i Linköping, men det gjorde inte så mycket för där väntade Ida på mig, så vi träffades och snackade i cirka en halvtimma innan tåget hem till sthlm gick. Det var så roligt att träffa henne igen, jag har ju inte träffat henne sedan Tokio Hotel konserten. På tal om Tokio Hotel. Imorgon kommer live dvdn ut. Som jag har längtat efter den!!
På lördag åker jag in till grönan, och går på sommarkrysset med Jessie, Sara och Martin, det kommer bli kanon kul!
Bilder från ihelgen kommer komma upp här på bloggen så småning om.

Vi hörs!
/ Rebecca

Kommentarer
Postat av: eemmaaj

skämtar du med mig?? Jag är ju i tranås....

2010-07-21 @ 11:15:49
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: eemmaaj

haha jo jag har sett. fett fail ._.

jag åker hem från tranås idag puss <3

2010-07-23 @ 16:13:52
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: eemmaaj

blogga oftare :o <3

2010-07-26 @ 21:25:01
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: i s b i t e n ♥

ÅH! det var så himla kul att träffa dig oxå gmn! ♥

Även om det inte var så länge men... :)♥

2010-07-27 @ 13:28:39
Postat av: eemmaaj

men blogga om vad som helst! :D <3

2010-07-28 @ 19:16:19
URL: http://saveu.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0