Första doppet

Idag blev det första doppet för iår, dock inte i havet/sjö. Utan det blev på idrottslektionen. Men det var härligt!
Idag är det fredag, o nu är det verkligen nära till skolavslutningen, på torsdag är det avslutning, det ska bli grymt skönt! 2 och en halv månad!
Har inga direkta planer för i sommar förutom:

Torsdag (avslutning) - kryssa med mamma

Sen under sommaren så ska vi göra om i mitt rum, jag ska åka och hälsa på massa kompisar, och sen ska jag och Jessie kryssa! Det kommer bli jätte kul och en grymt bra sommar!

Förra inlägget var inte så glatt kanske, men det var så jag kände då! Det är fortfarande jobbigt, men jag har försökt prata med er om det, och jag vet att ni förstår, o vi har kommit överens om att försöka göra allt bra o försöka fixa så alla mår bra.. för det är det vi alla vill! Det vet jag! Jag tror faktiskt att det kommer kunna bli något bra av det här.. men då måste vi alla kämpa, inte bara 1 eller 2 utan alla! Jag tror vi måste sätta oss ner och prata om det alla tillsammans också, men jag tror det kommer bli bra till slut. För jag vill inte förlora någon av er.

Imorgon kanske det blir grönan o sommarkrysset! Vi får se hur det blir. Men antagligen.. vilket är något att se fram emot! Sen har vi ju måndag som kommer bli fantastisk!

- Rebecca


Kommentarer
Postat av: Johanna The Dreamer

(sv) jaha okej, ja men kul att du är tillbaks iaf!



Å kallt med första doppet? Jag har inte tagit mitt än, får nog bli på ons när klassen ska sova på en ö :D



Kram

2010-06-04 @ 20:15:02
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/
Postat av: Erika

Härligt med första doppet :)



sv: Tack o detsamma!

2010-06-05 @ 00:20:30
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grönan är ju inte så tråkigt att gå på. :P

2010-06-06 @ 02:27:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0