Nu var det ett tag sen.

Halloj!
Nu var det ett tag sen som jag uppdaterade, har heller inte svarat på era kommentarer sen i början av april. Har inte haft tid, eller ork. Jag kommer fortsätta ha en så att säga "bloggpaus" ett tag till, men jag läser fortfarande era kommentarer, och alla ni som fortfarande läser min blogg, tack för att ni fortfarande läser, även fast jag aldrig uppdaterar.
En ny design är på gång också! Så snart kommer en ny design upp. Vi får se när jag börjar uppdatera igen, det kan ta ett tag till, vet inte exakt hur länge. Kanske skriver nått inlägg lite då o då, men lovar inget!

Hoppas ni mår bra & visst är det skönt att våren har kommit?
Ha d jätte bra
 
Rebecca

Kommentarer
Postat av: joannab2

HAHAH , nu fattar jag så du ska ta en bloggpaus men då fattar jag hihihi

2010-05-12 @ 22:01:24
Postat av: K r i t i

med ny design kommer oftast lite blogguppmuntran :>

2010-05-16 @ 23:44:40
URL: http://kritis.blogg.se/
Postat av: Linneaa

sv; aarå helt okej helg sj? =)

2010-05-28 @ 10:49:45
URL: http://liasplace.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0