Alice Hagenbrant hoppar av idol

Alice Hagenbrant bestämde sig imorse för att lämna idol 2010. Orsken var tydligen att hon "förlorat glädjen till musiken".
När Alice hoppar av idol, så får förra veckans utröstade Minnah Karlsson får hoppa in igen.

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om detta. Jag tycker det är jätte kul att Minnah får hoppa in, för jag tycker hon är jätte duktig. Samtidigt tycker jag att det är synd att Alice valde att lämna idol, för hon är riktigt duktig på att sjunga! Hon var grym på sin första audition, sa då att hon kommer gå långt, kanske vinna till och med.




Kommentarer
Postat av: Emina

tråkigt tycker jag! :/ men förstår!

2010-10-23 @ 02:07:04
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/
Postat av: Ebba

Alice,så gullig o bäst, och så hoppar hon av!,Jag som hejade på henne, nu kan man ju inte titta på idol utan alice! haregud!!

2010-11-15 @ 17:59:13

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0