Idol 2010

Nu är det dags igen! Idol 2010! Ett helt år har gått sen sist, men det känns som igår.
Vardagar, efter skolan, helgerna, loven spenderade jag på hotellet där idolerna bodde, tillsammans med en massa underbart folk! Fredagarna spenderade jag genom att köa o sen springa in på idols veckofinaler och sitta längst fram, runt den runda scenen tillsammans med alla idolkompisar.
Ett helt år har gått, men nu är det äntligen dags igen! Dock har jag läst att det inte ska bli som det brukar, och dom kommer tydligen inte ha några veckofinaler i stockholm, förutom finalen.. jag hoppas inte detta stämmer. Även om jag tror det, eftersom jag läst det. Dom verkar ha gjort om massvis, men jag hoppas det inte stämmer, jag vill ha idol som det var. Förra året. Då man lärde känna som var med. och lärde känna massa nya vänner.
Här kommer lite bilder från förra året. Mitt idol 2009.


IDOL 2009!


massor med biljetter


Underbart folk!


Emelier och Daniela


Det är vi 3 som hänger ihop på idol! Saknar!


Vi älskar Nicklas Hocker!


Anders, Laila, Andreas. Idol juryn.


Peter Jihde.


Idolerna, Peter Jihde och Tobbe, studiomannen!


En fotograf, som Emelie kände, fotade oss!


Nicklas Hocker.. åker ut.


Nicklas fick trösta oss, efter programmet.


Vi reser runt i Sverige för att träffa idolerna.


Bilade till Gävle, för att träffa idolerna.


Jag, och Emelie!


Daniela, Nicklas, Jag


Eddie, Reza, Daniela, Rabih, Nicklas, Jag. I kista.


Jag, Erika, Nicklas, Karolina, Rabih, Daniela. I Gävle.


Jag, Nicklas, Emelie.


Jag, Emma, Linnea, Emelie, Erik, Emmie, Sabina.


Chai-latte, dracks på idol hotellet...


Vi var på Eriks sida på idol finalen!


Vi fick Eriks champane flaska, efter finalen,
som vi slog sönder och alla fick en varsin bit.


Idol finalen 2009. Globen!


Jag saknar den här tiden något otroligt mycket!





Kommentarer
Postat av: emelie

saknar som fan,och det jobbigaste är att det kommer inte att blir så igan... eftersom dom inte e i sthm ! :( <3



ps. tar 2 bilder av dig, hoppas det är okej :) <3

2010-09-08 @ 18:19:06
Postat av: Linn

Jo nu ska de väl ha fredagsfinaler i Stockholm, men det verkade fullbokat för jag kunde inte köpa?:o

Vet du vilket hotell de ska bo på i år? Svara här för jag har ingen blogg :)

2010-09-19 @ 11:10:08
Postat av: xayal

förra året söög

2010-09-24 @ 17:38:03
URL: http://xayalala.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0