svar..

Jag hade fått en kommentar från en tjej som heter Linn, som bad mig svara här för hon har ingen blogg. Så jag gör det.

Linn:
Jo nu ska de väl ha fredagsfinaler i Stockholm, men det verkade fullbokat för jag kunde inte köpa?:o
Vet du vilket hotell de ska bo på i år? Svara här för jag har ingen blogg :)

Svar: Hej! Ja, det är 5 fredags finaler i stockholm. Jag köpte mina 3 biljetter på ticnet. Men de är fullbokat där nu.
Men grejen är att det är andra sidor som köper upp ticnets biljetter och sedan säljer dom dyrare.
som tex biljettnu.se, (tror jag dom heter). Där ifrån köpte jag förra året och där kostade dom 350 kr.
Så om du vill gå så måste du troligen betala 350.. det är frukansvärt dyrt, tycker jag.

Svar på om vilket hotell dom bor på.. ingen aning faktiskt. Inte än i alla fall. Dock hoppas jag att det är samma som det var förra året, men vi får se.
Ha de bra Kram! :)

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0