Vällingby

Håller på och gör mig iordning, ska snart åka till Vällingby, för att se och träffa Darin.
Dock så är det ingen jag direkt har som favorit, utan jag åker för att Sara, min "lillasyster" älskar honom, så jag hänger med henne. Jessie och Agnes hänger även med, så jag tror det kommer bli väldigt trevligt ändå!
Är grymt Taggad.. förutom att min hals inte mår bra, och att jag knappt kunde prata igår kväll och imorse. Får se hur det går.
Darin kommer till kfem, klockan 15.00. Men vi åker redan nu.
Så nu ska jag göra mig iordning det sista och sen går jag ner till tunnelbanan och möter upp dom andra.


Kommentarer
Postat av: Joana

heeej jora allt är bra med mig hur är det sj? ;:D

2010-09-27 @ 17:44:09
URL: http://joanaz.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0