Back to School

Satte klockan på 07.45, vilket jag inte gjort på jag vet inte hur länge. Dags att gå upp, göra sig redo inför första skoldagen. Jag har verkligen haft ett riktigt toppenbra sommarlov och jag hade inte haft någonting emot att ha någon vecka till. Men det känns ändå ok. Sommaren verkar ju vara slut nu. Solen skiner inte och det börjar bli kallt ute. 
 Jag ska strax möta upp en kompis och hennes kompis, så ska vi ha sällskap första dagen. Ny skola. Nya människor. Nya möjligheter. Jag ser fram emot den är dagen! Nu måste jag göra mig i ordning, ska möta dom om 20 min. Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0