Jag saknar dig

Jag var och såg filmen "Jag saknar dig" igår. Det var verkligen sjutk bra! Gud va jag grät. Är man blödig så är man. Men jag tror att dom flesta som ser filmen gråter, faktiskt. Filmen handlar om ett tvillingpar varav en dör och den andra bir kvar och därav massa konflikter. Den var väldigt rörande och fin. Jag skulle kunna se den flera gånger. En av dom bättre jag sett.
 Att jämföra den här filmen med "fucking Åmål" , nej det går inte. Sett att det finns folk som gör det men det går absolut inte. Jag rekomenderar "Jag saknar dig" starkt!




Kommentarer
Postat av: Ida :)

AILU ! <3

AiluCrash in my heart, haha puss!

Skitbra film!!

2011-08-22 @ 22:43:52
Postat av: ' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

KAN OCKSÅ SE DEN FLERA GGR ÅÅÅH

2011-08-23 @ 00:34:06
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: ' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

tack så jättemycket. Och jag önskar också att någon kunde göra det.. för det är så ensamt. men ja, tack. puss



btw, tävla i tävlingen nuuu :D

2011-08-23 @ 09:48:09
URL: http://saveu.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0