What a beautiful day

Go' morgon allesammans!
Här sitter jag med mitt morgonkaffe och tar det lugnt. Dagen ska spenderas med en nära vän till mig. Vi ska nämligen på bio lite senare i eftermiddag, ska bli riktigt mysigt faktiskt. "Jag saknar dig" blir det som vi ska se.
 Imorgon börjar skolan på allvar men det ska bli rätt roligt ändå, nu får jag ju gå och läsa det jag tycker är intressant så jag tror det kommer bli toppen. Har ju en bra klass så det blir säkert jätte bra och roligt. Det blir ju inte roligare än man gör det. Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ska jag göra mig i ordning.
 (Har ny dator darav inga bilder, än)


Kommentarer

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0