Happy Valentine's day ♥

Idag är det den 14 februari vilket innebär Alla Hjärtans Dag. Jag är inte så förtjust i alla hjärtans dag. Tycker mest att det bara är en påhittat dag då man ska ge sin kille/tjej kärlek. Tycker att det är mer speciellt om man har en egen dag och på alla hjärtans dag som så många andra miljoner människor.

Hur firar ni alla hjärtans dag? Har ni fått något? Gett eran kärlek något? Själv har jag firat alla hjärtans dag hemma har nämligen åkt på influensan. Började i fredag, förhoppningsvis är det på bättringsvägen nu!
Men ha en riktigt härlig kväll nu på alla hjärtans dag så hörs vi så småning om, när jag blivit frisk! ♥


Kommentarer
Postat av: Maggan

Bamse kram till dig på Alla hjärtans dag och krya på dig

puss och kram

från din Moster Maggan

2011-02-14 @ 20:09:39
Postat av: Emina

fin tröja! ;) hoppas din influensa har gått över! :)

2011-02-16 @ 10:28:56
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/

Kränkande kommentarer till mig eller någon i min närhet kommer INTE att publiceras. Tänk även på att när du kommenterar så sparas ditt IP nummer. Glöm inte heller att lämna eran blogg adress, så jag kan svara tillbaks, för det kommer jag definitivt göra, så glöm inte det ! Annars är det bara att kommentera här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0